fredag den 10. juni 2011

Hvad jeg skulle have gjort for længe siden...

I know, I know... Jeg burde ikke have lov til at have en blog når jeg opdaterer den så sjændent! Sorry! (Men hvis du leder efter en dag-til-dag opdatering så er det min anden blog du skal kigge på: livetsomaupair.blogspot.com/ :))
Men seriøst  - der er bare ikke skidt noget som helst på Bachelor-fronten de sidste par uger. Indtil i dag, hvor jeg gjorde noget jeg brude have gjort for lang, lang tid siden! :)
Jeg skulle bare lige få idéen før jeg kunne gøre det, kan man sige.. :)

Og her kommer det så [trommevirvel!!!]
(Du skulle jo lave den trommevirvel - kom så!)

Faktisk kommer det sig af at jeg jo ikke kan tage bibliotekets legatbog med når jeg skal tre måneder til Canada, så jeg kopierede alle de legat-beskrivelser i den der var relevante. Det er nok noget af det mest geniale jeg har gjort længe - det blev til to meget overskuelige A4 sider med en oversigt over de legater jeg endnu ikke har søgt.

JEG ER GENIAL!!! Som Kong Julian ville have sagt: "Du skal ikk' ta' det personligt - det' bare fordi jeg er så meget bedre end dig!" ;-)

Hmm... Jeg kan bare ikke få det her billede til at vende rigtig - but you get the point - en hel masse sedler i legatbogen ;-)

Alle de legatbeskrivelser der skulle bruges klippede jeg ud og kllistede på de samme ark (mere overskueligt og mindre vægt i kufferten ;-))
Det færdige resultalt!

Jeg er for god - (med Kuzcos ord:) STAV MIT NAVN IGEN! ;-)

Ellers har jeg tilføjet en menu med nogle oversigter over indlægne, en side med gode links og en side med de forskellige ord jeg gerne bruger på bloggen her, men som ikke giver mening hvis man ikke har læst side op og side ned om Colleges og legater ;-)
Tjek det gerne ud (jeg er ikke færdig endnu, men det kommer - det kommer!) :)

Ha' det godt, til vi ses igen (hvilket jo så nok bliver engang efter landing i Canada hvor jeg skal fortæller jeg hvor billigt det er at gå på college derovre ift. i USA) :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar